اختراع دستگاه انژکتور شور به صورت دست ساز

سازنده و طراح مهندس قاسم غضنفری و دکتر بازرگان

اختراع دستگاه انژکتور شور به صورت دست ساز

سازنده و طراح مهندس قاسم غضنفری و دکتر بازرگان

اختراع دستگاه انژکتورشور


عملکرد دستگاه:

دستگاه دارای یک مخزن فلزی به جای باک بنزین داری پمپ بنزین درون این مخزن لذا وظیفه ارسال سوخت و برگشت سوخت به مخزن را بر عهده دارد.

به دلیل این که انژکتور ها برق 12ولت را دریافت می کنندبرق شهر 220 ولت متناوب است به همین دلیل از یک پاور کامپیوتر که یکی از خروجی های آن 12 ولت است استفاده کرده ایم.دارای شیشه های عمودی درجه دار که وظیفه آن میزان باز شدن انژکتور در دور های مختلف خودرو را برعهده دارد.دارای2 کلید که یکی وظیفه روشن کردن پمپ بنزین یعنی ارسال سوخت به انژکتور را بر عهده دارد و دیگری وظیفه برگشت سوخت را به مخزن بر عهده دارد.قبل از ریل سوخت یک سوپاپ یک طرفه طراحی شده است به دلیل عدم برگشت سوخت به مخزن و بعد از این شیشه های مدج یک سوپاپ یک طرفه دیگر طراحی شده است لذا وظیفه آن هنگامی که کلید برگشت سوخت به مخزن فعال می شود دور پمپ بنزین برعکس می شود و این سوپاپ باز شده و اجازه برگشت سوخت به مخزن را می دهد


  • مهندس قاسم غضنفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی